Monday, May 28

Majlis Kesyukuran & Madinatul Ilmi

.::Assalamualaikum::.

Hampir sebulan tak meng'updated' blog.. 
Last time update pasal kahwin dan seperti yang disangkakan memang ramai bagi pandangan yang kate saya masih terlalu awal untuk fikirkan pasal kahwin.. hehe
saya tahu.. dan saya akui pon.. :)
Tapi ada jugak yang bagi pandangan mereka kepada saya.. terima kasih bangat.,!

Post kali ni nak cerita pasal Majlis kesyukuran form4 dan Madinatul Ilmi..
Selama tiga hari dua malam tinggal di asrama dengan peraturan yang agak longgar sangat menyeronokkan..!
Pelajar form 1 dan form 2 semua dah sedap tidur kat rumah start petang jumaat, tapi pelajar form 3,4,5 kene stay kat sekolah sebab ada Madinatul Ilmi (Perkampungan Ilmu)


Sebelum tu, time hari khamis .. Pelajar form 4 ada majlis kesyukuran sebab batch kitorg tahun lepas mencipta sejarah sebab seramai 92 orang dapat 9A.. walaupun saya baru masuk SAMTTAJ tahun ni tapi apa salahnya kongsi kebahagiaan kan..? ^_^ Majlis tu berjalan dengan lancar dan semua pelajar bagi komitmen yang sangat bagus.. ! 

Madinatul Ilmi berakhir dengan sebuah forum yang dikendalikan oleh NEO SYNERGY, sebuah consultant (saya rasa) yang ditubuhkan oleh 4 orang adik beradik yang masih muda.. semoga mereka berjaya dengan bisness mereka.. amen~ Forum yang pastinya membuatkan hati remaja2 berbunga bila dengar tajuk nya.. REMAJA & CINTA.. huhu..
Malas nak citer panjang.. just nk share gmba2 sepanjang program kat sekolah..:)

(Madinatul Ilmi

(Kursus perkahwinan ;P hehe Madinatul Ilmi, Feqah & Tauhid)
(Senam aerobik)


(Madinatul Ilmi, Tarikh Islam)
(Majlis Kesyukuran)
(Ceramah Motivasi Al-Quran & Forum Remaja & Cinta)
d









No comments:

Post a Comment