Friday, December 21

Sana Helwah Addeen !

Alhamdulillah!
Tidk dapat diluahkan betapa bersyukurnya diri ini masih diberi peluang menghirup udara 16 tahun ini.
Ya, saya baru 16 tahun. Kawan-kawan yang lain dah nak 17. Tahniah la~~

Apa-apa pun, saya sangat2 berterima kasih kepada sesiapa yang sudi mendoakan saya atau ramainya yang mengucapkan Happy Birthday je.. its okay :)
 (Saya berterima kasih awal sebab dua tiga hari mungkin saya tiada di rumah. So, tak dapat lah nak melihat siapa yang wish tu)

Seperti tahun-tahun lepas, saya akan bersedeqah seorang RM**** sesiapa yang mendoakan saya kepada masjid/ surau. Seperti biasa, bukan untuk riak! tapi ini saja lah yag saya mampu lakukan. Tapi malangnya, tahun ini mungkin agak lambat sikit proses mensedeqah tu.. sekarang tengah pokai X) Doakan lah supaya saya murah rezeki ye :)

Esok pagi, 22 Disember, saya akan bertolak ke Kedah, balik kampung. Doakanlah pula supaya saya dipanjangkan umur. Maksudnya, selamat perjalanan la. :)

Selalulah ingat !
'Perkara yang paling jauh darimu adalah masa lampau. Perkara yang paling dekat denganmu adalah kematian.'

Allahu akbar..
Panjangkanlah umurku agar aku masih lagi dapat berjihad ke jalan-Mu. (walaupun jihad kecil) T_T

Baiklah. Lets turn over a new leaf!

Azam umur baru~~

1) I am a SPM candidate :) so dapatkan skor yang terbaik ! 11A !

2) Upgrade my iman everyday!

3) Form 5- be an extremely good and excellent senior! ^_^
plus, now, I am a PRS student :) 
4) Be more serious in my study :)
5) Be a solehah daughter ^^
6) If the time is coming in this age, I really want to wear a niqab :')


That's all :)
Impian terbesar saya, saya betul2 ingin memakai purdah. Tapi saya tahu saya masih belum layak untuk pakai itu. Perkara yang wajib pun masih merangkak-rangkak. Ini nak kerjakan yang sunat sahaja.  :'(

Allah, dampingilah aku selalu :'(

Sekian ^_^




No comments:

Post a Comment