Wednesday, December 21

.::8A~Alhamdulillah~::.


.::Assalamualaikum::.
Ini die slip peperiksaan Penilaian Menengah Rendah yang ku nanti-nantikan selama ini.. Alhamdulillah.. aku tak tahu kenape aku tak boleh nak menitiskan air mata..mungkin nak control ayu..huhu.. tapi tak semestinya aku tak bersyukur kan?

Allah is great.. Allah is powerful.. Allah is good.. Allahu akbar..
tak dapat nak gambarkan betapa gembira dan bersyukurnya diri ni..tambah gembira lagi..
bila tengok mak dan ayah sentiasa tersenyum dalam perjalanan pulang ke rumah tadi..Ya ALLAH..terima kasih kerana telah membantu aku membahagiakan mak dan ayah aku..

Aku sendiri tak sangka yang aku bleh dapat 8A walaupun pada hakikatnya ada 1B..huhu saje tak nak gtau.. ^^..B tu bahasa arab..agak kecewa la jugak..sebab karangan bahasa arab tu aku dah hafal..kebetulan masuk lak..tapi tak dapat A..nevermind.. i accepted it..:) Terima kasih kepada semua yang mendoakan kejayaanku.. Semoga Allah merahmatimu, memberkatimu, mencintaimu dan menyelamatkanmu daripada api neraka.. aku sayang korang semua..!

So, its tyme for claiming my present..
as my sister told me yesterday.. kalau dapat cemerlang dapatla hadiah double sebb birthday sekali, kalau dpt teruk ddapatlah bebelan double..hurm.. so, now i want the double present...! hehehe.. tak de la..

Sebenarnye aku sendiri tak tahu nak minx ape kat diorg bile di tanya.. hurm.. tak tahu la.. ade sape2 leh bagi idea?? hehe.. AGAK2 BOLEH TAK AKU NAK MINTA AYAH AKU BAWAK AKU GI KONSERT MAHER ZAIN???? hehehehe... berani matinye soklan.. hurmm..x mengharap sgt pun.. jika sesiapa yang nak tahu ape yang aku nak..tengok la kat WISH LIST tepi blog ni.. ----->

This IS MY BIRTHDAY PRESENT FROM ALLAH..! THANK YOU ALLAH..I LOVE YOU..! ^^

okla.. ape2 pun..tahniah kepada semua kengkawan 96 ku..! harap korang juga dapat keputusan yang cemerlang..! jika dapat yang tak diharapkan, bersyukur jugak..! sebab Allah lebih mengetahui apa yang terbaik utk diri korang..k? Don't give uop.. It just PMR..not SPM.. ^^

.::Wassalam::.

2 comments: